Wij staan voor je klaar!

Heb je een vraag, hulp nodig bij je bestelling of wil je meer weten over Way To Cool? Neem gerust contact met ons op! Wij staan klaar om je te helpen!

E-mail: info@waytocool.nl
WhatsApp/telefoon: 030-3035578 (ma-vr, 8:00-22:00)

Of vul onderstaand contactformulier in!

Bezoek onze veelgestelde vragen onder aan deze pagina.

We waarderen je feedback en streven naar de beste service. Aarzel niet om contact met ons op te nemen met eventuele suggesties of zorgen. We kijken ernaar uit om van je te horen!

Samenwerken?

Daar worden we blij van!

Kwalitatieve, duurzame en ambachtelijke producten, daar worden we blij van! Zeker als de producten goed in te vriezen zijn. Freeze more, waste less!

Neem contact met ons op om te kijken of we kunnen samenwerken!

030 303 5578

Frequently asked questions

Door middel van shock vriezen kunnen warme maaltijden binnen no time ingevroren worden op een veilige manier. Door dit heel snel te doen, blijft de kwaliteit van de maaltijd beter dan wanneer je dit op een traditionele manier doet. De textuur van het gerecht blijft namelijk behouden en daarmee ook de smaak! Daarnaast krijgen ook bacteriën geen kans om te ontwikkelen.

Way To Cool onderscheidt zich door het gebruik van een green-key gecertificeerde keuken, waarbij duurzaamheid centraal staat. We gebruiken lokale producten en bieden ambachtelijk bereide maaltijden door onze eigen koks. Bovendien streven we ernaar om de hoogste kwaliteit en smaak te leveren.

Zowel particuliere als zakelijke verzendingen worden afgehandeld door Vers en Fijn. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur worden geplaatst, worden de volgende dag bezorgd. Indien je niet thuis bent op het moment van levering, wordt eerst geprobeerd de bestelling af te leveren bij de buren. Als de buren ook niet thuis zijn, worden de maaltijden weer mee terug genomen naar een vriesdepot en de volgende dag proberen we het weer opnieuw. Het is belangrijk om de maaltijden zo snel mogelijk in de vriezer te plaatsen.

We nemen geen retourneringen aan vanwege technische en milieuredenen. Als je bestelling ontdooid, beschadigd of in een andere slechte staat is aangekomen, verzoeken we je vriendelijk om contact met ons op te nemen. We zullen ons best doen om een passende oplossing te vinden.

Wat betekent "THT" en waarom zijn deze producten in de sale?
THT staat voor "ten minste houdbaar tot" en geeft aan tot wanneer een product zijn optimale kwaliteit behoudt. We bieden producten met een THT van minder dan twee maanden aan in onze sale om ervoor te zorgen dat ze nog steeds vers en van hoge kwaliteit zijn voordat de houdbaarheidsdatum verstrijkt.